Bewerk, Draai de bouten vast tot 65 ft lbs, geen losraakprobleem sindsdien.
Ik betwijfel of "grote achtersteering" gaat gebeuren met alleen poly-bussen.Afbuigende bussen zijn zo'n beetje een vereiste voor torsie-asassen. Zonder hen zou ik verwachten dat je behoorlijk grote achtersteering krijgt. Maar zoals ik al zei, test er een set om erachter te komen.
Als iemand met een levensvatbare vervanging kan komen voor een redelijke prijs, ben ik erbij. Mijn bussen beginnen te scheuren en moeten uiteindelijk worden vervangen.Ik heb mijn onderdelen gekocht van mijn vriend die een nauwkeurigere schuifmaat heeft en mijn onderdelen heeft gemeten. De totale lengte van de standaard bussen is 3,645", de diameter waar de bussen in de huls gaan is 1,990 tot 1,970, de boutdiameter is 0,476 inch.
Ik heb gechat met een vertegenwoordiger van het bedrijf, ze doen alleen imperiale metingen.
Dus ik bestel een paar 3 5/8" lange bussen, met een 1/2" huls I.D., met een vetnippel. Ook een kortingsbon van 17% gevonden op hun facebookpagina.
Alle onderdelen moeten binnen 0,030-0,010 inch passen, waardoor roblox music codes ze werken heel auto clicker gemakkelijk zou moeten zijn.![]()
U *realiseert* zich toch dat de originele bus is ontworpen om progressief stijver te worden met zijwaartse kracht in één richting - dat is wat het gevormde metaal bereikt? Ik weet uit uw eerdere berichten dat dit u schijnbaar niet interesseert, maar om te zeggen dat "alle andere aspecten van de bussen perfect lijken te zijn" is gewoon niet waar.Nieuwe bussen zijn hier!
Afgezien van het feit dat de metalen huls met een diameter van 2 inch moet worden bewerkt tot 1,970-1,990, lijken alle andere aspecten van de bussen perfect te zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Minder dan $60 tot nu toe.Uitstekend, hoeveel heeft dit allemaal gekost?
Dit toegevoegd aan de bovenstaande post.Opmerking, NIET perfect als Honda-design bussen, maar als "het dichtst bij perfect" kant-en-klare bussen gevonden, qua lengte en diameter.Ik zeg niet dat het niet zal werken of zelfs negatieve problemen zal hebben, ik zeg alleen maar "100% perfecte pasvorm als ik een beetje affrees" is... uh... nou ja. Ik bedoel. Bullshit? Nogmaals, het eindresultaat kan prima zijn, ik denk alleen dat je uitspraak twijfelachtig was.
OP suggereerde niet dat het een wondermiddel was. Kerel heeft gescheurde achterbussen en wilde geen $900 betalen voor standaardvervangingen. In plaats daarvan heeft hij ongeveer $60 betaald voor iets waarvan hij denkt dat het goed genoeg zou moeten werken en beter zou moeten zijn dan wat hij heeft.....Wat we hier hebben is een voorgestelde remedie....
Laat het ons weten hoe het werkt als je de kans krijgt.![]()
KLR3CYL heeft afgelopen vrijdag met mijn auto gereden. Hij zei dat hij dit draadje zal updaten met zijn recensie.Wat dacht je ervan om hem een paar dagen de tijd te geven om zijn recensie te geven, als hij het overleeft.
Aangezien we het alleen hebben over kleine, kleine doorbuigingen in de bus om de vereiste toeslagverandering in bochten te geven, en een longitudinale en transversale doorbuiging het geeft, kan niemand zeggen wat de resultaten van deze nieuwe bus zullen zijn.Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit naar de achterste bussen gekeken - dus laat me samenvatten wat er aan de hand lijkt te zijn en corrigeer me als ik het mis heb?
Het originele ontwerp heeft een metalen huls in de torsiebalk 'huls', zodat er in feite slechts de helft tot een derde van de bus zacht, buigzaam materiaal is, terwijl de andere helft tot twee derde stijf metaal is. Uw originele polybusvervanging verving de hele OEM-bus door 'zacht, buigzaam' materiaal, niet slechts de helft of zo ervan. Nu hebt u een metalen huls gemaakt die ongeveer de helft van de polybus vervangt door stijf metaal en lijkt het veel meer op het OEM-ontwerp?
Klopt dit ongeveer?
eigenlijk wel wat ik dacht dat er zou gebeuren.De auto vandaag uitgelijnd en behoorlijk hard door de bochten gereden, genoeg om alle 4 de banden te laten piepen. De auto bleef stabiel zonder enige dreiging van overstuur.
Zoals vermeld in de eerste post, heb ik hier geen financieel gewin aan, alles wat ik wilde is een set bussen die geen $800 kosten om de kapotte te vervangen. Ik heb de gedetailleerde informatie gepost over wat te krijgen, hoe de onderdelen te bewerken en mijn persoonlijke feedback, dit zijn mijn bijdragen.De vraag voor tryigbe is hoeveel zou u vragen voor een paar herwerkte bussen zoals u ze gemaakt heeft?
Schaam je, je praat slecht over onze favoriete band... Even serieus, ik denk eigenlijk dat de Potenzas een goede band zijn, zelfs voor de handling. Ik rij er echt hard mee en ze voelen geweldig aan, bijvoorbeeld in bochten houden ze zich heel goed. Het verbaast me altijd. Ik verwacht altijd dat ze zacht en wiebelig aanvoelen en misschien zelfs glijden, maar dat doen ze nooit... Ik ga gewoon hard en snel de bocht in en ze hebben me nog nooit teleurgesteld...Ik heb het gevoel dat dit een van de 3 belangrijkste verbeteringen is in de rijeigenschappen en het rijgedrag die ik aan GASMIZER heb aangebracht. #1 was het wegdoen van de pos potenzas...